ZÁRUČNÍ SERVIS MAKITA

K uplatnění záruky na stroje Makita, Makita MT a Dolmar je vždy nutno doložit následující dokumenty:
1) ORIGINÁLNÍ ZÁRUČNÍ LIST (případně certifikát prodloužené záruky)
2) DOKLAD O NÁKUPU (faktura, nebo malý daňový doklad)

Záruku na stroje Makita, Makita MT a Dolmar můžete uplatnit těmito způsoby:
1) osobně v záručním servisu Makita na adrese: Ulice Tovární, Brno-Chrlice (roh ulic Tovární a Roviny u autobusové zastávky linky 40 Roviny)
2) bezplatným svozem: připravit stroj vybaven uvedenými dokumenty k přepravě a kontaktovat nás e-mailem o potřebě záručního svozu. Záruční svoz zařídíme bezplatně. Stroj půjde do záručního a zpět prostřednictvím přepravní společnosti. Nezapomeňte přiložit všechny uvedené dokumenty a v tomto případě i průvodní dopis s popisem závady a kontaktnímu údaji (telefon, e-mail, adresa pro doručení)
3) osobně v servisu Admira CZ na adrese: Masná 27/9, 62000, Brno


PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA MAKITA

Na elektrické a akumulátorové značkové stroje Makita, Makita MT a Dolmar lze aplikovat prodlouženou záruku. Tato funguje na základě včasné registrace stroje a prodlužuje záruční lhůtu na tři roky (dokonce i pro zákazníky na IČ). Registrační formulář najdete zde. K certifikátu o prodloužené záruce je nutno uschovat i originální záruční list a doklad o nákupu. Tyto tři dokumenty poskytují možnost nadstandardní prodlouženéí záruky Makita.


POZÁRUČNÍ OPRAVA STROJE MAKITA

Vaše stroje opravíme i po záruce výměnou za nové a originální náhradní díly Makita. Skončila-li zákonná záruční lhůta, nebo prodloužená záruční lhůta Makita. Stroj zdiagnostikujeme, naceníme a domluvíme se na následném postupu. Máte-li stroj zakoupený u nás, za diagnostiku neplatíte nic - je zdarma v rámci našich nadstandarních služeb. Je třeba se prokázat dokladem, že byl stroj zakoupen v obchodě Admira, nebo na e-shopu makita-brno.cz, nebo nebo na e-shopu admira-naradi.cz. Byl-li stroj zakoupen jinde, za diagnostiku platíte 300Kč při převzetí do servisu.
Na servisní zásah po uplynutí záruční lhůty se vztahuje tříměsíční záruční lhůta na vyměněný náhradní díl v případě že servis realizujeme v servisu Admira. Nabízíme i možnost objednávky originálních náhradních dílů, tyto však nelze vracet a záruku poskytuje ten kdo montuje.